Sista dagen på jullovet :P

Här är jag (i bakgrundenXD) med min katt.  Jag hade lite tråkigt så tog lite kort :)
Jaa, jag är ny när det gäller sådant här, men jag tyckte att i stället för att skriva allt jag gör på Fb kan jag lika gärna göra det här.. Inte för att jag vet om någon kommer läsa...
I alla fall, idag hände en liten gullig sak;
Jag och mamma skulle ge hästarna hö och mamma gick därför till höladan för att välja vilken bal.
Våran svarta hon katt sprang över fötterna på henne och in mellan två balar.
Mamma ropade på mig och bad mig klättra upp, för denna katt har för ett tag sen blivit smalare, äter mer och blivit borta längre.
Anyway, jag klättrar upp och sticker in armen i hålet och möts av en lurvig liten svart hårboll.
En liten kattunge :3
Helt underbart :)
Den får stanna i höladan tills någon köper den, vill ta in den men mamma tror det är bäst för den att stanna ute ;)
Kommentera gärna!

Kommentarer
Postat av: celine

hihi nej vad roligt! ;) är de en tjej elr kille ? =))

2012-01-10 @ 15:11:13
Postat av: Sannabanna

Det är en hane, tror vi!

2012-01-10 @ 19:24:59
Postat av: celine

okej ;)

2012-01-12 @ 21:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0