Skolan, ny...

Hejhej, sjukt längesen jag skrev!

Skickade bara in en historia idag, på engelska. Om ni inte har läst den så se här:
http://sannabanna.blogg.se/index.html
Eller så scrollar ni bara ner som normalt folk!
Har lite tråkigt. Gör svenska uppgift men har totalt järnsläpp så jag checkar hur läget med er  är istället?
Så, är det bra? :)
Finns det något som heter Bloggtag?
Ska se.. vänta. Nej men jag kan ta några frågor jag kommer på bara...

Vad gillar du mest med den nya skolan?
Jag gillar mina nya vänner, jag är jättenöjd över mitt rum. Jag älskar att få vara med djuren, på lektioner och även utanför. 
Man får även vara rätt fri med uppgifter och sånt, bara man håller tiden etc.
 
Vad gillar du inte?
Jag gillar det mesta, men det finns några människor som jag helt enkelt bara inte tål! 
En som alltid ska vara i fejset på en, och en annan som tror hon vet allt och som tar för sig för mycket. Om  man kallar henne kompis så är man helt enkelt bästisar för evigt. 
 
ett.....två..... tre.... fyra.... fem.... sex.... sju..... åtta.... nio.... tioooo... så.
 
Vad har du fått göra än så länge? 
Mycket, faktiskt. Första veckan var jag i mariebergsskogen och då fick jag rensa hönsburar, greja med djuren och vara ute med illrarna. NEJ FÖRLÅT, fettrarna(den domistiserade och tama rasen av illern).
På travet fick jag köra häst runt på en bana i skogen, mocka boxar, sela hösten och sånt.
 
Kan inte skriva mer frågor för jag kommer inte på mer...
 
Idag har jag haft bara lektioner, och sen har jag pluggat med Ida, ätit mat och sen varit i ridhuset med hennes hund :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0